מכונות ואקום ביתיות – מהפיכת הואקום מגיעה למטבח שלכם

לשימור המזון באמצעות מכונות ואקום ביתיות יתרונות רבים, משמירה על טריות המוצרים וערכיהם התזונתיים ועד לחסכון כספי מובהק. אז כיצד הפך המוצר לטרנד הפופולארי ביותר במטבח? במאמר זה נפרט לכם את מגוון היתרונות להתנהלות נכונה ובריאה כאחד.

בשנים האחרונות אנו עדים למגוון רחב של שיטות שימור מזון שונות, שיטת השימור הפופולארית ביותר הינה האיטום באמצעות מכונות ואקום ביתיות. לא רק בתים פרטים, רבים מהשפים בארץ ובעולם משתמשים בו על מנת לשמור על טריות חומרי הגלם ואף לבישול ברמה הגבוהה ביותר.

מדוע מומלץ לשמור על המזון בוואקום?

הארכת חיי מדף למוצר – שמירת טריות המזון ברמה הגבוהה ביותר בהשוואה לכלל צורות האחסון האחרות הקיימום בשוק כיום.

חסכון כספי – שמירת המזון בוואקום מובילה לצמצום בזבוז זריקת המזון לפח וחסכון של אלפי שקלים בהוצאה על רכישת מוצרי מזון חדשים.

חסכון במקום האחסון – יאפשר לכם לאחסן יותר פריטים גם במקרר וגם במקפיא.

אסתטיקה – מכונות ואקום ביתיות ידועות באחסון נקי ומסודר כאחד, מניעת ריחות מן המזון או חדירת מזהמים אחרים.

מוצרים נוספים – מכונות הוואקום מתאימות גם לאחסון של תכשיטים, מסמכים, תרופות ועוד.

עומד בדרישות תקן בישראל – כל המוצרים עומדים בדרישות תקן מחמירות של מכון התקנים הישראלי.

על בישול בוואקום שמעתם?

בשנים האחרונות, שיטת בישול הזו עשתה מהפכה של ממש. בישול בוואקום שונה לחלוטין כל אמצעי בישול אחר בין אם בתנור ובין אם באמצעות כיריים וכדומה. שיטה זהו מבוססת על בישול אחיד לקבלת אוכל רך וטעים בצורה אחידה ומופלאה.

מכונות ואקום ביתיות יאפשרו לכם לשמור על כלל הערכים התזונתיים של המזון תוך שמירת הטעמים והגדלת אורך חיי המדף שלהם. חשוב להדגיש, האוכל שייאטם יישמר בהתאם למקום האחסון שלו ולסוג המזון אותו תבחרו לאטום.

מכל האמור לעיל, חברת MAGIC VAC מייבאת את מכונות הואקום מאיטליה. מכונות ואקום ביתיות יספקו לכם את רמת האיטום הטובה ביותר בין אם לשימור סלטים, פירות, מרקים, תבשילים, גבינות ועוד. החברה מספקת מגוון פתרונות ייחודיים למטבחים בישראל הן הפרטיים והן המוסדיים.